tertekan tertekan beb ! !

assalamualikum.. hye readers.. mesti mle2 bce korg rse pelik kn.. kahkahkah.. knp tajuk entry aku tertekan?? padahal xda kne mengena pon.. tp memang tertekan.. bahahaha!! aku sgt tertekan saat ini.. sbb tulah aku mengomel mencarut kat sini.. sbenarnye aku bru pas terbaca satu blog nie.. identiti dirahsiakan la.. aku tertekan sbb bdk nie bajet gila laa.. aku rse die mcm sekolah lg.. puuiihh!! tp bajet mcm dh dewasa.. okayy back to our topic.. kehkehkeh,, nie nk telling aku geli2 bce belog cik adik manis tu kat belog die sume bnda die cte pasal kehidupan die dgn org y die sygg.. aku geli geli laa.. bkn ape die kecik lagi kott.. hmm.. xpayah la kot nk cte bnda2 mcm tu rsenye mcm buang mase jew nk post kat belog bagai.. agagagaga.. y sampai ada die ckp awk sy nk sy jd y terakhir utk awk biarpon sy bkn cinta pertama blalalalalal.. puuiihh!! geleman seyh aku bace !!  kalau die dh matang boley la aku menghargainye sbb org dh berpengalaman kn ini x.. kencing xlurus lg dh nk bicara mcm tu.. adeh !! tertekan tertekan tertekan aku bce belog gadis cantik itu ! ! hmm.. inilah hakikatnye kn zaman sekarang zaman maju bdk2 pon dh tahu erti perasan. wakakakaka! ! kepada adik itu.. gudluck laa.. wakakaakka! ! xpayah la sgt nk cite kisah cinta awk tu dekat blog.. hehehe.. awk tu tecik lagi la.. haaa.. y aku pelik bdk nie kn xpernah nk bg taw umo die.. nmpk mcm student skola lg.. kahkahakh!! tu la bdk skang nie nk ramai kawan x ckp umo yew la takot2 org xnk knl kn bdk kecik.. kahkahkah!! *pemikiran paling loser* lagi2 banyak fake kat alam maya nie.. haa.. tu jew la kot aku xnk mencarut2 lagi.. tp aku geli sgt bila bdk kecik y ckp mcm tu.. bahahah!! 


~ utk aku* macam la aku xpost pasal cinta* bahaaha!! aku post la jugak tp xda la geli2 sgt.. wakakakakka!! 


last sekali ! ! korg dgn lagu nie.. layan habes ! !



have a nice day people ! !
muuaaaahhh!!!
<3

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Blog contents © pooja hey!! 2009. Blogspot Templates by Nymphont.