hye sandal buruk dan lame.. =))

hello geng ! ! hoi hoi hoi.. wakakakaka!! mle2 sekali.. assalamualaikum..=p.. apelah serbu xbg salam kn.. mcm mne nk dpt berkah drp pembaca2.. hhohoho.. okah dah2.. back to our bisnes.. ari ni aku nk cte sikit la hari2 terkahir aku akn kembali ke segamat.. hmm =(( ari ni ari jumaat aku pon mood xberapa nk sgt ada la sbb lagi 1 hari jew dpt duduk rumah melayan kerenah ank2 buah aku dan kucing aku 2 ekor tu (cici dan mimi).. hari2 terakhir nie la aku meluahkan mse duduk baring2 dgn ank buah aku kat dpn tgk tb kebetolan mmg time dieorg tido kan aku pon layan kn aje.. sampai bergaduh2 aku nie pon dahsyat gak la gila jahat bila menyakat ank buah ada ke aku jentik pakai getah sayur.. wakakakaaka!! sedap kn?? tu la padan mke kau slalu kau daulat dgn aku ! ! tuuiikk!! lepas lepak2 tu aku pon belek2 la channel tb lepas tu ternampak pulak kat info rancangan konsert akedemi fantasia8 di channel astro fiesta HD.. kebetolan kn af8 ni ada scandal lama aku.. kehkehkeh,, aku pon tgk la ape tgu lg.. ada abg shahir ku syg.. lalalla.. die scandal lama waa beb tp nk buat mcm mne kn xda jodoh nk menerus kan.. wakakakaka!! *kalau shahir bace nie kompem die menangis* yew kew die nanges?? YANG HADO ! ! muntah berdarah aku rase.. bhahahahaha!! owhh shahir.. sesungguhnye aku merindui kau.. *zam jgn jeles * hahaha.. sambil2 tgk mse tu dh nk abes konsert nie dan kbetolan lagi si shahir menyayi ank buah aku boley tanye.. "uyah sape tu" aku pon jawap laa itu paksu pakwe uyah.. kehkehkeh!! si kecik tu pon lalu menjerit2 la ckp paksu paksu paksu dgn bebelan pelat2nye.. kahkahkah ! ! pas shahir dh hbes nanyi tu die boley ckp ... aduh ! ! aku xsampai hati nk cerita.. sdey beb.. errrkkk!! xsampai hati nk taip.. YA ALLAH bg la aku kekuatan utk menulis.. *menggigil nie nk menaip* errrrkkkkk... errrrkkkk.. hmmm.. ank buah aku ckp.. die ckp... die ckp... "uyah.. hantu gigi la" perrhhh ! ! bernanah telinga aku dgr beb.. ada die kata si shahir tu hantu gigi.. grrr!! mentang2 la org tu pkai gigi besi kn.. sentap aku ! ! bahahahaha!! aduhai boley lagi die berkata2 "uyah2 knp paksu hantu gigi" grr!! aku pon redho jew la kisah lame kn.. wakakakakak!!! hakhakhakhak tuuiihh ! ! *sekali lagi shahir muntah berdarah* bahahaha!! okayy la aku xnk menyeksa org lagi laa.. ckop la dua kali die muntah berdarah aku xnk korg plak y berjangkit.. bhahahaha!! sekian sahaja coretan ptg jumaat y begitu suram muram.. peace yooo ! !  





nie aku tglkan korg 
konsert akhir shahir
"kebahgiaan dlm perpisan"
yew shahir seandainya aku bahgia dgn
perpisahan yang kau pinta ini..
hahaha
*lagi sekali muntah berdarah*
=pp

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Blog contents © pooja hey!! 2009. Blogspot Templates by Nymphont.