sunyi sangat..

hye.. assalamualaikum readers.. ape y waa nk tulis mlm nie da lah pasal jiwa dan perasan waa.. wakakaka!! *geli beb* duussshh!! ape nk nk cite mlm nie ialah aku bohsan sgt.. time2 bohsan mcm nie la xda sape y aku boley layan.. dah la member sume dah balik.. almaklum la cuti mid sem kn.. mcm ikan piranha balik rumah.. lagi2 segamat nie nk banjir.. haa.. mmg laaa.. aku borink sgt nie mlm nie.. dah la kne tido sorg2 ! ! puuiihh!! xke bohsannye tu.. xda mmber nk berteman dan berckp.. kehkehkeh ! ! tp ape2 pon aku nk ucapkan terima kasih kat jejaka nie.. walaupon xslalu die timbul tp die mesti text aku dulu.. walalalalalalala.. atleast ada jugak la penghibur kala bohsan kn?? hohoho.. TANX WEYH SBB DH TEMAN AKU WALAU SEKEJAP.. nk mention ke nme die?? bahahaha.. rsenye baek xpyh kot.. nt makin popular lak jejaka tu y xberapa nk hnsem.. wakakaka ! ! soree la kalau aku mengutuk kau.. hahaha..


aku sgt stress dan bohsan ditambah mood xboley tido nie.. grr!! hati waa kat rumah babe.. jasad di segamat..



haaa..
mcm mne feeling kucing nie..
mcm tu la perasaan aku tika dan saat ini..
hahaha..
rsenye lagi berbilion2 dan berlemon2 kot 
tahp kebosanan aku..
kehkehkeh..
ape2 pon jom
la kite layan lagu tika dan saat ini..
bahahaha!!



bahahaha!!
cool giler kn??
layan time2 otak sedang melayang2 nie
ha ha ha

enjoyy ! !

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Blog contents © pooja hey!! 2009. Blogspot Templates by Nymphont.