sulitnye aku hadapi kenyataan =))

sejak dua menjak tiga menjak empat menjak nie.. sunyi bangat deh hidup aku.. time tgh cti sem kn xtaw nk buat ape.. lgpon uitm nie die punye setting mmg terbaek la ! org tgh study hanye uitm jew y cuti.. gila ! ! memag la aku bohsan gila duduk rumah.. xtaw nk buat ape.. boyf pon xda.. untung la sape y ada boyf atau girf y dpt menemani anda ketika ssh dan senang hdp anda.. *tlg bersyukur jgn demand sgt*.. HAHA. aku pon xtaw la.. sem nie la cuti aku paling bosan dan sdey walaupon bila tgk result aku result y terbaek pernah aku dpt selama 3 sem aku belaja.. cuti aku dipenuhi kebohsanan tahap gaban.. tp tu la kn.. hdp aku pon xteratur jugak sejak 2 ahri y lepas.. gua sukar tido beb!! aku pon xtaw la aku pk ape.. nk kata result.. memang tida la kn.. okay.. skang nie aku pham knp.. sbb aku memikirkan ** tp bila di pk2 kn balik sbenarnye bnda tu xpatot pon kn..tp skang nie aku dh okay.. aku terima seadanye bagaimana utk meneruskan hidup.. aku pernah kehilangan org y plg aku syg iaitu abah aku.. boley jew aku terus hidup! al-fatihah utk abah! seminggu nie aku telah jalani hari2 y sukar.. mle2 mmg aku xboley terima.. tp dh lme2 aku terima seadanye.. biarpon aku hidup mcm nie tp ada jew y membahagiakan.. tanpa mereka aku rse aku xkuat utk jalani hdp seperti ini.. terima kasih cici dan mimi.. walaupon kite berlainan tp sy tahu awk pon faham sy.. aduh !! sedih pulak lagu nie.. HAHA. tuka lagu jap.. wa xmaw hujan turun kat sni..kehkehkeh!! .. siapalah kite utk memaksa org kn.. sesungguhnya perbuatan setiap manusia itu perlulah ikhlas.. mungkin ini ujian.. dan allah itu telah merancang ape y terbaik utk kita.. so korg kat luwa sne bila kurang kasih sayang jgn la terlalu memberontak.. masih da lg insan lain y menyayangi anda.. selain manusia binatang pon syg dekat kite.. entry aku kali nie gak sdey sikit sbb aku xtahan lg la.. da jew y buat aku terasa.. mungkin aku xseperit org lain.. masih ada lg insan lain y perit lg untuk menangung hidup mereka.. aku nie baru sikit ja.. hhuhuhu.. tp aku hepy la.. sb time aku menulis jew mesti aku ditemani oleh mimi dan cici tp mereka tido la.. kalau x mesti kacau org nk taip.. HAHA. mungkin jugak da btol dan ada jugak salah bila org ckp nk simpan rindu lame2.. korg pandailah pk sendiri.. aku mls nk pk dh.. HAHAHA!! apelah korg nie jgn la sdey2 lg.. wakakak!1 bak kata mmber aku la y kdg2 je die lyn aku ketika sunyi.. hahaha.. * awak tu jgn la layan perasaan sgt* hahha.. sy xlayan perasaan pon awk just dengar lagu jiwang jew.. hukhukhk!! dah la bnti sdey2!! xelok taw.. hidup mesti diteruskan.. huhu.. kali nie aku pulak buat korg hepy seperti kucing aku y xpernah taw erti sdey aksyik hepy jew.. agagagga!! korg layan la gmbr aksi panas dan comeyl mereka.. hahahaha..







dah dah dah..
xmaw sdey2 lagi..
nie badut sarkas dh hepy kn awk semua..
dgn aksi ganas mereka..







nie baru lepas mandi nie..
kesian..
hahahah
sejuk!!











cakkk!!
hahahha!!
ari tu kne sangkut
ari nie kne letak kat atas plak..
hahahha
cici cici
nasib kau la..


lepas bce entry nie aku harap korg hepy !! yeehaaa... xmaw sdey2 lg k.. walau ape pon y terjadi hidup mesti diteruskan.. think positive k ! ! mmuuahhh!! love you all la.. <3 <3 <3.. mintak maap la kalau gmbr seperti itu.. mereka nie kalau bab tido memnag tunggang terbalik la.. hahaha ! ! okay sekarang korg hepy kan.. CINTA tak SEMUDAH UNGKAPAN.. selamat menjalani hodup you all..

dalam apa jua keadaan
HIDUP MESTI DITERUSKAN
selamat maju jaya semua

~terima kasih kerana sudi membaca~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Blog contents © pooja hey!! 2009. Blogspot Templates by Nymphont.