mimi dan cici kepunyaan sy


hye semua.. pg nie pas solat subuh nt cte sikit la tentang hobi sy dan kegemaran sy,, huhuhu.. bknnye ape.. sy xboley tido la.. dunia tido sy sudah terbalik ibarat kelawar.. HAHA. hobi sy pada cuti sem ini ialah membelai dan memanjai ank2 saya.. huhu.. bkn ank btol pon ank angkat je.. anak angkat tu pon ank kucing.. HEHEHE.. *best kn tertipu* hukhukhuk.. hmm.. alkisahnye bermula mcm nie..* sdey la pulop..* adeh !! sblom cuti sem mk sy ckp kucing sy si momo tu dh sakit tenat.. kemaluaanye berdarah.. dlm bahasa kasarnye *totenye* berdarah.. almaklum la kucing jantan.. ntah ape la die buat.. wakakakaka!! balik2 jew cti sem.. sempa la jugak jmpe momo dlm 3hari sblom pemergiannye dan sempat la jugak mengubatinye.. dan akhir nye die pergi.. perasaaan ku xda sape y tahu ketika itu.. hanya tuhan saja y tahu...(ce nyanyi sikit) =((.. dah tu.. selepas pemergian momo aku nie merengek2 pulop nk kucing baru.. yew la.. i nie xda adikk you.. wakakakka!! ahaks!! xda sape y nk aku belai.. hahaha.. =p. carik punye carik punye carik aku jmpe la ank kucing.. hehehe.. inilah die... taraaaaaaaaaaaaaaaa...



inilah cici..
ini mse mula2 jmpe die dulu..hukhukhuk..
first time nie cici hisap botol..
kalau korg sume nk taw die nie pandai 
sgt hisap botol..
syiokkk la kalau korg tgk..
siap bunyik2 lg tu..
hihihi..

haaa..
ini pulak hobi die..
die nie suke tdo..
makan je tido
main jew tido
minum susu pon boley tido..
yang aku peliknye..
kau campak la die kau usik la die..
still die tdo jugak..
adehhh!!
ape pon xboley si cici nie..

die nie ganas taw..
mne2 org jew die terkam..
y plg kesian si mimi la.. 
asyik kne jew..
\y si mimi pulak suka kacau cici tdo..
haaa
padan la mke..
hahahha..
da tu cici gigit mimi
sampai terkencing..
bahahahha!!
*kau menyusahkan umi jew*
grr!!

nyuumm2...
sedap nye minum susu..
baring atas itik lg..
ahsyiikkk..
kucing lain ada??
xda kan..



uuhhh
beshnye umi letak dlm nie..
sauna...
kehkehkeh!!
comeyl xcici??
comeyl kn..
cici dh jd bear2.
tu la degil sgt..
kn dh kne kurung..
weeiikk!!


oohhh!!
tidakk!!
ini aksi 18sx..
CICI! awk tu kecik lg la...
dh gatal2 kn..
sape y aja nie??
*zam y aja*
haha

eerrgghh!!
sedapnye pelukk..
wangi la dolly nie..
tp rambut die busuk..
macam xbasuh..
huhuhu


wah3 ! !
sukenye kau pelok cici..
ekor kau tu..
xboley tegang lg??
haha
cici2..
kemain kau lg kn..
dh dpt betina pelok ssakan kau ye..
*tanx umi uyah*
bhahaha!!


haaa..
nie la die..
korg campak jew mne nk..
die maintain tido jugak..
siap berposing maut lg..
mwahahaha..
*hnsem kn saya?*
tuuuikk!!
mke jew comeyl..
berak bersepah..
hahaha..

haa..
ini pulak mimi..
mimi nie kacuk agaknye kot..'
bulunye lembut..
dan agak tebal berbanding cici..
mimi nie aku jmpe kat tepi jalan mse 
aku nk beli burger buat tahan lapa
*umi mimi dan cici nie seorg y kuat mencekik*



cakk!!
mimi nie.. die kurang aktif sikit
xmcm cici..
xtahu la sama ada die kecik lg
atau die nie betina..
tp die comeyl..
kn??


hye mimi..
mimi tgk ape tu??
tgk cici eh..
gatal kn mimi..
ske usha cici
bila cici gigit2 mula la
baut suara manja die..
ngiiekk22..
tuuiinngg!!
tampar kang tahu la..
weiikk!!


mimi..
knp nie??
tenyum la sikit ucuk2 umi nie..
huhuhu..


haa...
nie lah hobi die dgn cici..
same jew..
suka tido..
xda bnda lain dh nk buat..
haiishh!!
ank2 umi..
tp die org nie kasih syg kuat..
selalu peluk antara satu sama lain..
walaupon mk bapak nye lain2..
hihihi..
=)


hmm,, itulah sedikit coretan ttg haiwan kesayangan ku dan kesukaanku pada pg2 buta nie.. aku tulis coretan nie ditemani juga oleh cici dan mimi.. ssh jugak la nk tulis.. MENGACAU !! GRR!!.. cici nie pg2 lg dh bangun.. kalau korg nk tahu.. die la y selalu kejot aku solat suboh ! !.. hehehe..die gigit2nye la.. jgn jeles.. heheh..  aku plg suka bila aku bgun tido aku lihat dua2 ada kat sebelah aku.. sgt terharu.. aku suka saat itu.. sape lg tmpt aku ngn mereke nk bermanja.. antara kami sahajalah.. xda org lain lg.. ape2 pon i love you cici dan mimi.. umi syg ank2 umi sebelom umi punyai ank sendiri. umi janji akan jge y terbaik utk korg.. nt bila umi xda.. umi pergi berjuang (wenngg weenggg.. bkn merempit taw) taw utk mse depan umi.. doa kan umi selalu ye ank2 ku.. mmuuahhh!!(merah bibir gitu) pelokk ciom dr umi.. umi harap sgt korg jd y terbaik.. jgn nakal2 taw bila umi xda nt.. xda sape nk jge korg nt..monster banyak kat luwa sne tu.. 
                                                   ~jieya momoko said, 0657,3nov2011~

*andai saja mereka boleh membca =((


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Blog contents © pooja hey!! 2009. Blogspot Templates by Nymphont.