exhausted but a lot of happiness

aku nie tension la dgn classmate aku dh la beli tikt bas kol 330 nk balik kl.. pastu lmbt pulak tu aku tgu dgn mmber aku y dua org nie.. da jugak lelaki y lmbt kn.. p/s jgn la buat calon suami kalau laki lmbt mcm tu.. jengkel!! huh!! semayang jumaat habes kol 2.. kol 2.30 bru die amek kami kat susur gajah.. loser dh la ujan amek la kat uptown!! GERAM!!  semasa perjalanan si kwn jengkel nie bwk kete laju.. oh!! menjerit kami die drift.. dh la kami xsemayang zohor semata2 takot kne tggl.. last2 die y lmbt,, dh tu bwk kete laju2 dgn smayang zohor telah tinggal dgn sengaja oleh kami.. TAKOT OH! ari tuh 1st time turn TBS (terminal bersepadu selatan) terminal nie baru jew bukak.. mle2 smpai aku dgn kwn aku cody berasa teruja woooo!!! mcm dekat airport.. kami seolah2 berada di overseas ketika itu.. ibarat ank rntauan y belajar di rantauan.." konon nye la" huhuhu.. smpai je tbs tu si jengkel nie bwk kami pulak sesat..ayoyo.. penat la!! dh la xmkn sbb die pastu die bwk sesat plak tuh.. ayoyo.. sgt penat okay!! pastu kami naik putra bersama2 dan terpisah di masjid jamek apabila si jengkel menghala ke arah lain.. aku dan kwn aku ke arah y same.. cody trun kat kl sentral aku trun kat kj.. huh!! tamat 1 perjalanan!! tanx to NICKY SHAZNI aka SIJENGKEL sbb byr duet tmbng putra.. hehehe.. tamat 1 perjalanan.. aku smpai rumah pkol 9 mlm.. kol 10.30 abg aku membawa 1 family gi restoran jejantas sg buluh.. jom mkn satay kajang hj SAMURI..  


    
jom mkn satay!!!


inilah mangkuk y aku gunakan utk mkn..
.heHEhe..

sedap wooooo!!


tgk ank buah sy mkn
" cu dap cate"
khusyuk la awk maira!!
..bhahaha..


muka hepy org belanja mkn satay
..bhahaha..

sorg tu jew mke mnx peklempang
geram oh!!  
mengada!!

               pas mkn satay kami teros g uptown kota damn.. HOHOHO!! mse untuk mnx mak sesuatu..hukhukhuk..  jalan punye jln kat uptown aku telah mengepau mk seluwa jeans.. bahaha.. akhirnye dprt jugak la 1 seluwa..  punye la aku idam kn.. akhirnye dpt jugak..


terima kasih mak!!!

akhirnye kami smpai dirumah tepat pkol 2 pg.. huh!! sgt penat la itu hari.. satu hari berjalan tnpa henti.. TAPI SGT GEMBIRA WALAUPUN TIADA REHAT SEBENTAR BERSAMA KIT KAT. HAKHAKHAK..  11/3/2011

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Blog contents © pooja hey!! 2009. Blogspot Templates by Nymphont.